top image

ייפוי כוח מתמשך מחיר

ייפוי כוח מתמשך מחיר

האמירה “מה שזול הרבה פעמים יקר, ומה שיקר הרבה פעמים זול” – נכונה. בשפה פשוטה, מרבית האנשים לא מבחינים בין עלות המוצר המיידית, לבין העלות הכוללת שלו לטווח הארוך. הרבה אנשים מקבלים החלטות רק על סמך המחיר, ואחוז ההנחה שקיבלו. אנשים נבונים יודעים שהמחיר בזמן הקנייה הוא רק חלק מהעלות הכוללת. במיוחד כאשר מדובר בתחומים משפטיים או כלכליים, צריך להסתכל על המחיר הכולל: שירות, זמינות, אמינות, מקצועיות וניסיון. ייפוי כוח מתמשך הוא אחד מהמסמכים המשפטיים הנוגעים לכל אחד מאיתנו. באמצעות ייפוי כוח מתמשך ניתן לבחור ולקבל החלטות, מי יטפל בנו, כשלא נוכל לדאוג לעצמנו.

 

ניסוח ייפוי כוח מתמשך

ניסוח של ייפוי כוח מתמשך מחייב שילוב בין שתי דרישות. מחד, צורך בניסוח מדויק, ברור וחד-משמעי, של ההוראות המשפטיות, האישיות, הרפואיות והכלכליות. במסגרת זו יוגדרו הנכסים, הצרכים, ימונו מיופי הכוח, יוגדרו החלופות וכן יוגדר המועד בו ייכנס ייפוי הכוח המתמשך לתוקף. זאת, על מנת שלא יהיה נתון לפרשנויות או לשינויים. מאידך, צורך בניסוח מספיק גמיש, שיוכל לאפשר למיופי הכוח מרחב החלטה, בכל הסיטואציות שיקרו בעתיד (בתקווה – עוד שנים רבות), וללא צורך בהתערבות של בתי המשפט. בניגוד לחוזים או הסכמים סטנדרטיים, מדובר בניסוח עצמאי, ייחודי, של רצונו של האדם הממנה. אין נוסחה או טופס סטנדרטי. זו בדיוק המורכבות.

 

מחיר ייפוי כוח מתמשך

מכיוון שמדובר בשירות אשר עלותו נקבעת בהתאם למורכבותו ולנסיונו של עורך הדין, לא קיים מחיר אחיד. מנסיוננו, העלות נעה בין 4,000 ₪ ל-8,000 ₪, בצירוף מע”מ. לשכת עורכי הדין בישראל המליצה כי המחיר המינימלי לייפוי כוח מתמשך יעמוד על 5,000 ₪ ליחיד, ו-7,500 ₪ לזוג.

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה

פנחס וולר הוא מעורכי הדין הראשונים בישראל שהוסמכו לעריכת ייפוי כוח מתמשך (רשימת עורכי הדין המוסמכים, כאן). לעורך דין ונוטריון פנחס וולר ניסיון, ידע ורגישות שנצברו במשך למעלה מ-40 שנה של עיסוק בדיני הירושות, צוואות, עזבונות וייפוי כוח מתמשך. אל תחכו למחר. קבלו החלטה עוד היום. צרו קשר עם משרד וולר ושות’, לתיאום פגישה לעריכת ייפוי כוח מתמשך.

שתפו עם חברים
צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים