top image

מה תפקידו של עורך דין למיסוי מקרקעין

מה תפקידו של עורך דין למיסוי מקרקעין

מה תפקיד עורך דין למיסוי מקרקעין?

מה תפקידו של עורך דין למיסוי מקרקעין? לעורך דין מיסוי מקרקעין, יש משימה אחת : לוודא שבעסקת מקרקעין, הלקוח ישלם את מינימום המס הנדרש, בהתאם לחוק. בעסקת מקרקעין, חוץ מהיבטי הקניין ובדיקת ההיבטים ההנדסיים והתכנוניים, יש היבט חשוב ויקר מאד. המס המשולם למדינה בגין העסקה. מס זה משולם על ידי שני הצדדים לעסקה, בהתאם לנכס ולנתוניו האישיים. ככל שמחירי העסקה (והנדל”ן) עולים, כך גם מיסוי המקרקעין עולה.

 

תכנון מיסוי מקרקעין

עסקאות מקרקעין הן עסקאות מורכבות. לעיתים, כפי שנחשף בתביעות רשלנות המוגשות כנגד עורכי דין בתחום, דווקא העסקאות הפשוטות לכאורה, מסתבכות. העיסוק בתחום מיסוי העסקה, מכניס מרכיב ומימד נוסף. תכנון מיסוי מקרקעין, אפילו שנים טרם ביצוע עסקה, עשוי לחסוך מס של מאות אלפי ש”ח. בניגוד לעסקה פשוטה בשוק, בה ניתן לחשב את המס שיוטל עליה, מיסוי מקרקעין (מס רכישה, מס שבח, היטל השבחה, מס רכוש, היטלי פיתוח, ארנונה וכו’), מכניס לתוכו משתנים רבים: מצב כלכלי, מצב משפחתי, מצב בריאותי, מיקום הנכס, נכסים קיימים ועתידיים, מצב התא המשפחתי, פטורים, הקלות, ועוד. פרצות מס ותכנוני מס (לגיטימיים וחוקיים), מאפשרים לעורך דין מיסוי מקרקעין, להפחית את המס. לכך קוראים תכנון מיסוי מקרקעין.

 

מתי לפנות לעורך דין מיסוי מקרקעין?

במשפט אחד: בהקדם האפשרי. אם אתם חושבים על עסקה עתידית בנדל”ן, אם התחלתם עסקה, אם אמורה להגיע לידיכם ירושה או אם אתם מתכננים כתיבת צוואה, פנו אל משרד עורכי דין מיסוי מקרקעין. תכנון נכון של צעדיכם, יוכל לחסוך לכם (ולילדיכם) מאות אלפי ש”ח במס. תפקידו של עורך דין מיסוי מקרקעין, הבקיא בחוק ובפסיקת בתי המשפט, להעניק לכם ייעוץ מקצועי ולהפחית את שיעור מיסוי המקרקעין, באופן חוקי.

 

משרד עורכי דין וולר ושות’, מתמחה בליווי ויעוץ בתחום המקרקעין, הנדל”ן, תכנון ובניה ומיסוי מקרקעין. המשרד עורך ומייצג בהסכמי מכר, טיפול במס שבח, היטלים ואגרות, ייצוג בפני ועדת הערר, ליטיגציה בבתי המשפט, גישור ובוררות. אנחנו מעמידים לרשות כל לקוח, ניסיון ומומחיות של למעלה מ-40 שנה בתחום המקרקעין, מיומנות בטיפול ובייצוג אלפי לקוחות וחוזים, וידע מקצועי. רק כך נוכל לתת את השירות המקצועי והיעיל ביותר עבורכם. צרו קשר, עכשיו.

שתפו עם חברים
צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים