top image

עורך דין מקרקעין בחיפה

המלצות על עורך דין מקרקעין בחיפה

מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בחיפה

אחרי ששכרתם דירות ברחבי הארץ, החלטתם שהגיע הזמן לרכוש דירה בבעלותכם. מבחינתכם זהו צעד חשוב ומשמעותי, שמצריך הרבה משאבים ואנרגיות כדי להוציא אותו לפועל. למרות ההוצאות הכלכליות שכרוכות בתהליך, עוד טרם איתור דירה מתאימה לרכישה, מומלץ מאד להתייעץ תחילה עם עורך דין מקרקעין בחיפה שיוכל לתת לכם את ההכוונה והייעוץ לו אתם זקוקים, ומכיר לעומק את התהליכים, את התכנון, את היתרונות והסיכונים. בחיפה, מחירי הדירות נמוכים ביחס ליתר העיריות הגדולות. כך גם קצב עליית המחירים. מן העבר השני, מרכיבי אי הוודאות שברכישה – משמעותי יותר. אם אתם מחפשים המלצות על עורך דין מקרקעין בחיפה, יש לכם כתובת אחת: משרד עורכי דין וולר ושות’.

 

מחירי מקרקעין בחיפה

העיר השלישית בגודלה בישראל, מתקשה להפוך לאטרקטיבית, בעשור האחרון. אולם במבט עמוק יותר נדמה כי שחיקה מתמדת במקומות תעסוקה והיעדר עוגנים כלכליים, אטרקטיביות הולכת וגדלה של עיריות סמוכות, שיעורי התחלות בניה נמוכים, תהליכי דה-תיעוש של התעשיות הפטרו-כימיות באזור מפרץ חיפה והנמל, נכסים בבעלות הכנסייה (ושחכירתם הסתיימה), סוגיות של איכות סביבה, הגירה שלילית, והיעדר חזון ואסטרטגיה אורבנית – מקשים על חיפה זה מספר עשורים. בשנים האחרונות, מגמות אלה הוחרפו, וכיום חיפה ממוקמת בתחתית טבלת הבניה החדשה: כ-10% ביחס לעיר תל אביב. מספר היתרי הבניה שניתנו במהלך שנת 2020, עמד על כ-60 בלבד (שיעור הדומה למועצה מקומית קטנה, או לכפר). לא בכדי מחירי מקרקעין בחיפה – נמוכים יחסית.

 

בדיקה משפטית של עורך דין מקרקעין בחיפה

בעיות אלה, משליכות ישירות על אפשרויות רכישת הדירות בחיפה, ועל הבדיקות המשפטיות הנדרשות מעורך הדין. בנוסף לבדיקות העומק השגרתיות לקראת עסקת מקרקעין, נדרשות בדיקות משפטיות מיוחדות בחיפה: תחולת תכנית המתאר של חיפה חפ/2000 על הדירה המבוקשת ועל מיסוי המקרקעין הצפוי, שיעורי היטל השבחה דיפרנציאליים בין האזורים השונים בעיר (בשיעורים של עד 50%), תכניות התחדשות עירונית, קרקעות ונכסים בבעלות הכנסייה (בעיקר בשכונת הדר), ועוד. עורך דין מקרקעין בחיפה ייתן לכם את המענה הראוי למה שאתם צריכים, והרבה מעבר לכך. בחירת עורך דין במקרקעין חשובה, מכיוון שמדובר בתחום מורכב, עם הרבה ניואנסים, שינויי חקיקה ופסיקה. מומלץ לבחור עורך דין בעל ניסיון וותק, שביצע אלפי עסקאות מקרקעין בחיפה, שיגן וישמור עליכם.

 

משרד עורכי דין וולר ושות’ – מומחים בעסקאות מקרקעין בחיפה

רבים מרוכשי הדירות מתפשרים על עורכי דין שונים בזמן התהליך. לעיתים הם גם בוחרים בכאלה שאין להם התמחות בתחום המקרקעין. החלטה זו עלולה לעכב, להכשיל, ואף לגרום להוצאות מיותרות בדרך לחלום. אם אתם מחפשים המלצות על עורך דין מקרקעין בחיפה, יש לכם כתובת אחת ויחידה: וולר ושות’ משרד עורכי דין. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי עשרות שנים, מייצג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות. בצוות המשרד עורכי דין מומחים בדיני מקרקעין, מיסוי מקרקעין ותכנון ובניה. התקשרו עכשיו.

שתפו עם חברים
צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים