top image

ייפוי כוח מתמשך שכר טרחה מומלץ

ייפוי כוח מתמשך שכר טרחה מומלץ

שכר הטרחה שעורכי דין גובים עבור עריכת ייפוי כוח מתמשך, אינו אחיד, והוא תלוי במספר גורמים. ביניהם, צרכי האדם הממנה, מצבו הרפואי (פיזי ונפשי), מצבו הכלכלי, צרכיו והעדפותיו. הגורמים המשפיעים על שכר הטרחה יהיו המורכבות (נכסים בישראל ובחו”ל, מספר מיופי הכוח, והעניינים שבהם). כמובן שמקצועיותו של עורך הדין, מומחיותו, מיומנותו הוותק והניסיון, משפיעים אף הם.

שכר טרחה ייפוי כוח מתמשך

לשכת עורכי הדין בישראל המליצה בשנת 2019 להעמיד את התשלום המינימאלי בגין ייפוי כוח מתמשך, על 5,000 שקל לעריכת ייפוי כוח מתמשך ליחיד, ו-7,500 ₪ לזוג.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עם קבלת ההחלטה על עריכת ייפוי כוח מתמשך, יש לפנות לעורך דין. תנאי ראשון לבחירת עורך הדין – עליו להיות מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך (באתר האינטרנט של לשכת עורכי הדין בישראל, חפשו “רשימת עורכי הדין שהוסמכו לחתום על ייפוי כוח מתמשך“). המלצתנו – לבחור בעורך דין בעל ניסיון, מומחיות ומיומנות בתחום עריכת ייפוי כוח מתמשך. משרד וולר ושות’, בניהולו של עו”ד ונוטריון פנחס וולר, מלווה עורכי ייפוי כוח מתמשך, בני משפחה ומיופי כוח, בכל שלבי התהליך הרגיש. בתחום ייפוי כוח מתמשך, הוותק והניסיון עושים את כל ההבדל. נשמח לסייע לכם בכל הסוגיות, הנושאים והאתגרים, באופן מיומן, מקצועי וחסוי. מוזמנים גם לערוך שיחת היכרות טלפונית לבדיקת התאמה לעריכת ייפוי כוח מתמשך עבורכם או עבור בן משפחה. צרו קשר עכשיו.

שתפו עם חברים
צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים